Koncert romskih glazbenika Santina i Gennara Spinellija u milanskoj Skali ili Teatru alla Scala 10. travnja 2024. godine bio je trijumf romske glazbe i kako sam maestro Santino kaže, ovaj je događaj označio početak novog puta za romsku glazbu. Folklorna, prepoznatljiva romska glazba stopila sa simfonijskom glazbom koja predstavlja jedan od najznačajnijih i najrazvijenijih oblika orkestralne glazbe, govori Santino i dodaje kako simfonijska izvedba ojačava romsku glazbu i podiže je na sasvim novu stepenicu na ljestvici s folklorne ili etno glazbe na najsloženiji oblik glazbe bogat formom i složenom glazbenom strukturom.
Milanska skala svjetski je poznata operna kuća i smatra se jednim od najvažnijih kulturnih središta u Italiji i svijetu u kojem se okupljaju najbolji operni umjetnici, orkestri i dirigenti. Njezin simfonijski orkestar, kao i zbor, poznati su po svojoj izvrsnosti te su ključni elementi koji doprinose visokokvalitetnim glazbeno-scenskim izvedbama. Kazališna dvorana može primiti nešto više od 2000 gledatelje, a među brojnom publikom, na koncertu solista Santina Spinellija na harmonici i Gennara Spinellija na violini bili su i poznati talijanski glazbeni umjetnici i kritičari te sam direktor milanske Skale Dominique Meyer.
U prvom djelu u koncertni repertoar uključena su djela poznatih svjetskih kompozitora koji su u svojem bogatom stvaralačkom opusu bili inspirirani i romskom glazbom. Tako je publika mogla čuti rapsodično koncertno djelo Csárdástalijanskog skladatelja Vittorija Montija, Mađarski ples br. 5 Johannesa Brahmsa i skladbe iz opere Carmen Georgesa Bizeta. Drugi koncertni dio obogatile su simfonijske izvedbe tradicionalne romske glazbe poput skladbi Gjelem, gjelem i Erdelezi te je po prvi puta u ovakvoj izvedbi u milanskoj Skali izvedena i skladba nekog romskog kompozitora, Spinellijeva kompozicija Romano Dives.
Nakon ovog velikog uspjeha Santino i Gennaro nastavljaju sa simfonijskim koncertima u suradnji s još jednim svjetski poznatim orkestrom, simfonijskim orkestrom Gioachina Rossinija iz Pesara, pripremaju koncertni program za rujan u Rimu. Sve izvedbe postoje i na prigodno objavljenim CD-ima kao trajni zapis ovog povijesnog trenutka za Rome cijelog svijeta, ističe Spinelli i svim mladim romskim glazbenicima poručuje: Romski glazbenici sviraju srcem i to je neosporno tako, ali važno je da mlada generacija glazbenika shvati da je potrebna glazbena edukacija. Potrebno je raditi na tehnici sviranja kako bi se postigao profesionalizam. Na taj način mi kao glazbenici doprinosimo etabliranju romskog digniteta. Romsko srce je veliko i pripada baštini čovječanstva, a to u milanskoj Skali i pokazali.