U sklopu ERASMUS+ projekta koji je okupio obrazovne institucije iz sedam europskih država, a među njima i hrvatske institucije Ministarstvo znanosti i obrazovanja te Institut za društvena istraživanja, objavljen je krajem veljače 2024. godine prvi dio publikacije pod nazivom Osnaživanje nastavnika diljem Europe u svrhu nošenja s društvenim i emocionalnim izazovima te onima povezanim s različitošću (Empowering Teachers Across Europe to Deal with Social, Emotional and Diversity-Related Challenges). Unutar publikacije nalazi se i rad autorā Jelene Matić Bojić, Ivane Pikić Jugović i Saše Puzić pod naslovom “‘Zašto nam nitko ovo nije rekao ranije?!” Integriranje socijalnih i emocionalnih kompetencija te svijesti o različitosti u profesionalni razvoj nastavnika”.
Glavni je cilj projekta, kako se navodi na njegovim stranicama, podržati razvoj socijalnih i emocionalnih kompetencija nastavnika, kao i razvoj njihove svijesti o različitostima, a sve kako bi bili sposobni nositi se s kompleksnostima rada sa sve različitijim razredima i kako bi bili fleksibilni u susretu s novim izazovima. Također, projektom se na razini Europske unije nastoji formirati jedinstvenu i cjelovitu politiku glede položaja nastavnika u sustavu obrazovanja. Institut za društvena istraživanja iz Zagreba dobio je ulogu da smjernice projekta implementira na razini Hrvatske i da zatim izradi teorijski pregled implementacije.